Milé maminky, tatínkové a světlušky, mám pro Vás skvělou zprávu!

Světluškovské schůzky od 4.12.2020 (16:30) opět jedou!!!

Tady prosím maminky a tatínky, aby byli ohledu­plní a pokud světluš­ka má být v karan­téně, nebo pro­je­vu­je příz­naky jakéhokoli onemoc­nění - počí­na­je rýmou - nechte světlušku doma, budeme se na ni těšit jen, co to bude možné.

Co s sebou na páteční schůzku:

  • hlavně teplé oblečení  a teplé boty- celou schůzku budeme venku
  • roušku
  • deník + psací potře­by
  • nováček + lucer­na (mod­rá / zelená / oranžová) - ces­tič­ka světlušek
  • 60,- Kč - platí pro ty světlušky, které si ještě nevyzved­ly lucerničku

Poprosím rodiče, pokud se světluš­ka nemůže schůzky účast­nit napiště SMS či e-mail.

Reg­is­trační poplatek (700,- Kč/os)

Ráda bych tu zmíni­la i reg­is­traci. Jed­nou ročně, vždy na přelo­mu prosinec-leden, je pla­cen roční poplatek. Část peněz z reg­is­trace pokrývá (mimo jiné) nák­la­dy na pojištění dětí na schůzkách a dalších akcí pořá­daných naším střediskem a na  časopis Světýlko, které už (od toho­to pondělí) chodí do schránek světlušek, které mají ode­vz­dané přih­lášky. Poplatek za rok 2021 ve výši 700,-/os je tře­ba uhra­dit nejpozději do 21.1.2021 na účet střediska. Více infor­ma­cí v příspěvku o reg­is­traci níže.

Těšíme se na světlušky na páteční schůzce :o)

P.S.: Pro zví­davé světlušky - v pátek se možná dozvíte co bude za téma CRH 🙂

Skautská koronavirová doporučení
[od 3. prosince]:

  • Skaut­ské čin­nos­ti se mohou účast­nit pouze oso­by nevykazu­jící příz­naky jakéhoko­liv infekčního onemoc­nění (mj. zvýšená teplota, kašel, rýma, dušnost, bolest v krku apod.).
  • Během akce je na místě, s přih­léd­nutím k věku účast­níků, upo­zorňo­vat na zvýšená hygien­ická pravid­la, mj. nekýchat do dlaní, nes­dílet jídel­ní nádobí nebo stravu (nepít z jed­né lahve, neukuso­vat z jed­no­ho kra­jíce…).
  • Zahá­jení akce má být doprovázeno mytím ruk­ou nebo jejich dez­in­fekcí. Ruce je vhod­né mýt v průběhu akce častěji než obvyk­le. Prostřed­ky pro mytí nebo dez­in­fek­ci ruk­ou mají být k dis­pozi­ci v průběhu celé akce. Používání společných tex­til­ních ručníků je nevhod­né.
  • Povrchy ve vnitřních pros­torách mají být dez­in­fiko­vané, když se použí­va­jí. Patří mezi ně např. kliky dveří a oken, spí­nače svět­la, baterie u umy­vadel, stoly, židle apod. Dez­in­fekce povrchů má proběh­nout nejlépe před zahá­jením akce (pří­pad­ně opako­vaně v průběhu akce delší než běžná schůz­ka).
  • Pokud je to smyslu­plné a proveditel­né, doporuču­jeme upřed­nos­t­nit aktiv­i­ty pod širým nebem před aktivi­ta­mi v budovách.
  • Pokud je to možné, doporuču­jeme větrat více a častěji, než jste zvyk­lí.
  • Je na místě vyřa­dit aktiv­i­ty s rizikem zvýšeného přeno­su kapének - zpěv v uza­vřených pros­torách, „foukací“ hry apod.
  • Pokud je snad­no dosažitel­ný odst­up mezi osoba­mi, je na místě o něj usilo­vat.
  • Je na místě omez­it kon­takt mezi druži­na­mi a odd­í­ly navzá­jem v situ­acích, kdy je to rozum­ně proveditel­né. Doporuču­jeme upřed­nos­tňo­vat aktiv­i­ty, kterých se účast­ní pouze jed­na druži­na nebo odd­íl. V pří­padě kluboven s větším provozem vytvořit srozu­mitel­ná míst­ní pravid­la.
  • Uvnitř může být skupina nejvýše 10 osob. Venku může být skupina nejvýše 50 osob. [Opatření PES úrovně 3 s plat­nos­tí od 3. pros­ince 2020]
  • Je nařízeno nošení ochran­ných prostřed­ků dýchacích cest ve vnitřních pros­torách staveb vždy a venku v zás­tavbě v pří­padě kon­tak­tu na méně než 2 metry.
  • Doporuču­jeme použí­vat roušky i mimo zás­tavbu, pokud je kon­takt bližší než 2 metry.
  • Roušky by se měly stát součástí osob­ní výbavy na kaž­dou skaut­sk­ou akci. Vedoucí akce by měl mít navíc v zásobě dostatečné množství roušek pro řešení nečekané situ­ace.
  • Při zaz­na­menání příz­naků infekčního onemoc­nění v průběhu akce osobu okamžitě izolo­vat a v pří­padě dítěte co nejrych­le­ji pře­dat rodičům. Rodiče požá­dat, aby infor­movali lékaře.
  • Je na místě vést důsled­nou evi­den­ci účasti na akcích pro potře­by pří­pad­ného trasování nákazy.